Трговина људима • podcast 04 • ИНТЕРВЈУ

Погледајте интервју са Данијелом Павловић, докторанткињом ФПН, која ће Вам говорити о томе ко може бити жртва трговине људима, шта се дешава у самом ланцу трговине, који се процеси дешавају код жртви и кроз шта пролазе. Испричаће нам причу једне жене која је преживела трговину. Надам се да ћемо Вам заједно приближити ову тему.

Нови партнери и родитељство • podcast 03 •

Ово је питање које не мора представљати проблем и бити ризична ситуација. Адаптација детета или деце је од великог значаја када је ова тема у питању. Ви имате право на наставак љубавног живота, то је неупитно, али сигурно имате недоумице и страх, јер не желите да се дете додатно, након развода, увлачи у нове промене. Како проценити када је моменат? Како направити процену кад је погодан тренутак да представите деци нову партнерку/новог партнера, који су ризици и на шта обратити пажњу? У новој епизоди у серијалу о родитељству сазнајте како успоставити равнотежу. Погледајте и претходне епизоде.

Развод и губитак контроле над дететом • podcast 02 •

Развод као кризни период за породицу доноси проблеме у и родитељству. У прошлој епизоди смо разговарали зашто се то дешава и како да превазиђете први и најизазовнији период. У овој епизоди прочитајте које се „грешке“ дешавају, где је заправо проблем, који сте ТИП родитеља и како вратити КОНТРОЛУ и БАЛАНС кроз 3 основне смернице. Погледајте све то у новој епизоди о родитељству.

Kako biti sjajan roditelj za vreme razvoda • podcast 01 •

Послуштајте podcast 01 на тему родитељства под насловом „Како бити сјајан родитељ за време развода“. Није ствар у перфекционизму већ како урадити довољно у тешком периоду за Вас, јер се баш ту осликава заправо колико сте сјајни родитељ. Сазнајте која су три основна корака на које треба да усмерите енергију и пажњу. Ови кораци омогући ће Вам да стресни период, тј. развод превазиђете боље и лакше како бисте обезбедили услове за наставак редовних токова за децу и Вас. Послушајте!

ИНКЛУЗИВНО ОБРАЗОВАЊЕ II – пример из праксе

Неретко имамо ситуацију да родитељи или школа мисле да је неопходно и у интересу детета да крене са похађањем специјалног одељења. Не постоје дефинисани критеријуми који би нам дали одоговор када и које дете треба да похађа специјално образовање. Како да проценимо најбољи интерес детета и шта све он обухвата? Надам се да ће овај текст значити родитељима, практичарима, као и свима другима који се интересују за ову тему.